Ola Ullsten!

Tjolahopp allihopa!

Tänkte berätta lite om igår kväll, då jag var med Emmelie!

 

Det var SVINKALLT ute, och när jag säger kallt så menar jag KALLT.

Vi höll på och dö ute, så vi gick in på Paganini (en pizzeria), och satt där i värmen och åt kebab


Vi satt under en TV som var avstängd, och det tog ett tag för oss (okej för mig då) att våga sätta på den, haha!

Så då såg vi först på Postkodsmiljonären, och vi tyckte att Ola Ullsten var ett väldigt roligt namn haha! Fråga mig inte varför x)


 

Sen såg vi på Fångarna på fortet, och dom som jobbade i pizzerian tittade ibland på oss och undrade vem det var som satte på TVn, haha xP


Min goda mat! <3

TOODDELOO!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0